mandag 11. juli 2011

9 påmeldte allerede...29. juli til 31. juli

Sykkelfestivalen 210 - 11 Ringsaker har allerede 2 telt og 9 festivaldeltagere påmeldt, og det er lenge før hele programmet er kjent...

På denne siden vil det fra neste uke bli lagt ut mer detaljert program og presentasjoner av basecamp Kristianslund, de ulike teltområdene, hvem som skal bidra for å skape en god Sykkelfestival, hva som blir servert, portrett av de ulike gjestekokkene mm.

Det store spørsmålet er om du tørr å vente med din påmelding til da?

Du har nå en unik mulighet til å få brukt teltet som har ligget på loftet i over 3 år, ubrukt...
Hvis dine barn har spurt to ganger tidligere i sommer om når dere skal på telttur, så vet du nå svaret; 29. juli!

Velkommen til en hyggelig Olsok feiring i hjertet av Ringsaker. 

Vi kan ikke garantere at vi ser han Mikkel Rev under festivalen,
men det skulle ikke forundre oss...



2 kommentarer:

  1. Takk for mail om dette:)
    Kjempegodt tiltak.Skal absolutt vurdere dette for meg og min familie.Ser for meg at barnedelen sammen med de to yngste ungene kunne være noe for oss.
    Skal skrive om dette på min Mammablogg også :)

    SvarSlett
  2. Legg ut følgergadget i sidefeltet så blir det enklere for flere å bli følgere av bloggen:)Jeg har lagt meg til.

    SvarSlett